Powrót.

Witam.
Niestety ostatnio nie miałam czasu na prowadzenia bloga. Najpierw wyjazd do Polski, a później praca... dużo pracy. Niestety przyczyniła się ona  do obecnego stanu długości moich paznokci. Za to w mojej kolekcji pojawiło się dużo nowości, które zaprezentuje w następnych postach.
 Dzisiaj kolejny prosty mani z użyciem dwóch lakierów,  Essie Lakier do paznokci, kolor: Nothing else metals oraz lakier next colour collection: Confetti Party.







Szczerze mówiąc jestem zawiedziona jakością Essie. Spodziewałam się lepszego efektu. Opis producenta bardzo zachęcił mnie do zakupu, jednak bardzo różni się od moich spostrzeżeń. Lakier nie jest trwały, już po pierwszym dniu miałam odpryski. Lustrzany efekt nie zachwycił mnie. Już lakier kupiony za całe 5zł miał lepszy odcień. Nie polecam.
    


Za to Next colour Collection idealnie pasuję do zdobień. Podobają mi się drobinki, które na pewno wykorzystam w innym zdobieniu. 
  


Znacie może serię lakierów metalicznych z  Essie? Jakie są wasze wrażenia?

3 komentarze :

  1. Śliczny ten lakier z drobinkami :) lubie taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Też często jestem zawiedziona lakierami Essie, przy czym ja z kolei głównie narzekać na nienajlepsze krycie. Aż szkoda, bo kolory mają piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nie używam tych lakierów ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka