Zimowo.





Witam

Dzisiaj chciałam pokazać zimowy manicure z użyciem świetnego satynowego lakieru z dodatkiem lodowej bieli z zimowym akcentem. Jestem bardzo zadowolona z wyniku połączania takich kolorów. 


































W tej stylizacji użyłam obłędnego lakieru Sally Hansen, Satin Glam .

Opis producenta : 







Kolekcje Sally Hansen inspirowane są modą, w tym wypadku nie tylko kolorami ale także fakturą materiału – satyny. Dzięki lakierom Satin Glam paznokcie uzyskują satynowe, delikatnie matowe wykończenie. Kolekcja uchwyca elegancki czar i szyk wieczorowych kreacji, dzięki czemu paznokcie wyglądają zjawiskowo. Lakiery występują w 5 modnych, bogato nasyconych kolorach. Lakier łatwo się aplikuje i szybko wysycha. Paznokcie są także są twoim dodatkiem do kreacji!




















Mój opis :

Obłędny kolor, dobra konsystencja, szybko wysycha, nie tworzy grudek .Do uzyskania wybranego koloru potrzeba tylko jednej warstwy. Ten lakier posiadam już od jakiegoś czasu jednak nie wiem czemu zawszę go pomijałam ale już wiem, że nie zrobię więcej tego błędu ;D. Idealny kolor do zimowych lub wyjściowych stylizacji. Jak dla mnie 6/6.







Kolejny lakier Miss Beauty London Nail Polish kolor Iced Pink.

Jest to lakier z serii kosmetyków produkowanych dla Poundworld's. Według opisu producenta lakier przestawia bardzo modne, pożądane kolory. Szczerze tylko kolory z metalicznym pobłyskiem mnie zachwyciły. Musiałam użyć dwie warstwy, żeby uzyskać jednolity kolor. Schnie trochę wolniej i bardzo bałam się, że po użyciu wzorku kolor będzie się rozmazywał jednak na szczęście do tego nie doszło i moje śnieżynki wyszły idealnie. Jak za cenę 1 funta nie mam zastrzeżeń.











Mam wielką prośbę potrzebuję dobrych lakierów idealnych do stemplowania. Szczególnie chodzi mi o czarny i biały kolor. Może znacie jakąś serię idealnie nadającą się to takich zdobień.

Dziękuję za uwagę i komentarz.  

10 komentarzy :

  1. przepiękne :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne pazurki,idealne na zimę. :)
    Obserwujemy? :)
    Zapraszam również na wyprzedaż szafy. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/01/zimowa-wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny jest ten lakier! Mam niby podobny srebrny, jednak mój jest trochę ciemniejszy, chyba z Golden Rose.
    Czarnego ani białego lakieru niestety nie polecę, bo nie używam takich.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pazury i wzorek na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor z Golden Rose najlepsze lakiery osobiście polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna robota! brawo

    ________________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Make-up

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie to razem wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka