Stylizacja + zakupy z tygodnia.

Witam.
Związku z moim powrotem do pracy niestety musiałam zmienić kształt swoich paznokci. Trudno mi jest utrzymać moją wymarzoną długość.. a szkoda.

Dzisiaj przedstawię moje zdobycze z tygodnia plus zwykła stylizacja.
Moim pierwszym zakupem był lakier Orly Nail Polish 18ml (Liquid Vinyl, Black). Zapłaciłam za niego w promocji około 12 zł. Kupiłam go głównie do stemplowania ale postanowiłam użyć go do tej prostej stylizacji. 


Podoba mi się głębia koloru oraz połysk. Wystarczy tylko jedna warstwa do pokrycia płytki paznokcia.

Drugim lakierem jest 

Sally Hansen Lakier Fuzzy Coat Nr 700 Wool Knot. Wydałam na niego około 6 zł. Bardzo podobają mi się drobinki i idealnie łączy się z czarnym lakierem. 




A o to połączenie tych kolorów:






Teraz czas na moje zakupy z tygodnia. Lakiery pochodzą z angielskiego sklepu ze strony https://www.fragrancedirect.co.uk na ktorej aktualnie trwają super promocję oraz wodne naklejki i płytki z mojego ulubionego www.aliexpress.com. O to co udało mi się kupić :






Recenzje już wkrótce .
W następnym poście zmierzę się z wodnymi naklejkami na paznokcie. 


Dziękuję za uwagę, 

6 komentarzy :

  1. No i fajnie to wyszło! O rany, ale nakupowałaś dużo naklejek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe nowości :) Top Sally Hansen wygląda bardzo ładnie na czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że zakupy się udały :) teraz czekam na więcej postów z tymi cudami :)


    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dużo naklejek :D!
    Poza tym ładna, kryjąca czerń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie daj wkrótce znać jak się sprawują nowości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ile naklejek, ja je uwielbiam, można mieć dzięki nim taki cudowny mani ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka