Dotyk złota

Witam.
Dzisiaj szybkie mani z użyciem lakieru do stempli Kads z aliexspress. Wciąż poszukuję idealnych lakierów do stempli, na ten trafiłam przypadkowo. Na stronie sprzedawcy znalazłam informację, że jest to seria różnych kolorów idealna do stemplowania. O to link: http://www.aliexpress.com/item/5-Bottle-LOT-New-Nail-Polish-stamp-polish-Wholesale-price-15-color-Optional-10ml-More-engaging/1854683715.html. Na spróbowanie zakupiłam złoty kolor a przyszłości planuję zakup innych. Kupiłam go w promocji za niecałego 1 funta, dzisiaj jest trochę droższy. Czekałam na przesyłkę około 3 tygodnie. Jestem bardzo zadowolona z efektów za taką cenę. Jako bazę użyłam lakieru Orly Nail Polish 18ml (Liquid Vinyl, Black). Połączenie czarnego ze złotem uważam za bardzo klasyczne, ale wygląda to bardzo efektownie. 







Znacie może te lakiery? Jak tak, o jakie są Wasze opinię ?
Dziękuję za uwagę.

11 komentarzy :

  1. Cudowny mani :) Genialne połączenie kolorów!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem fanką zdobień i mi bardziej by się podobało na jednym paznokciu :) ale efekt całości jak najbardziej na tak :) zostaje na dłużej, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdobienie :) Lubię połączenie złota i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na paznokciach wygląda super, może również się skuszę na jakieś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!! Chciałabym tak ładnie robić wzorki, ale nigdy nie wychodzi mi na dwóch palcach tak samo, nawet z szablonami..:D

    www.daydreamjuice.blogspot.com
    instagram.com/candy.floxx
    facebook.com/lifepersonalblog

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! zwłaszcza ten złoty efekt! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka