witamy 2016.

Witam.
Przepraszam za tą długą przerwę, ale znowu zaczęłam pracować, przygotowania do świąt, dziecko... ale na szczęście wszystko się ustabilizowało. Nowy rok, nowe pomysły, nowe lakiery, nowe recenzje. 

Pierwsza stylizacja " Witamy 2016".


Do stylizacji użyłam dwóch lakierów.



Pierwszy z nich to  

Sally Hansen Complete Salon Manicure 14.7ml (833 Vintage Confetti). 

Opis producenta: 
Jest to nowa, ekskluzywna linia lakierów do paznokci,dająca efekt idealnie wyglądającego manicure.Bazą lakierów jest keratyna i minerały, które odżywiają i wzmacniają płytkę paznokciową zapobiegając ich rozdwajaniu i łamaniu.
Filtry UV zabezpieczają kolor płytki przed wyblaknięciem.Wygodny precyzyjny pędzelek pozwala na łatwe rozprowadzanie lakieru na paznokciach.Gumowa zakrętka ułatwia trzymanie pędzelka. Lakier utrzymuje się na paznokciach do 7 dni.

Pojemność: 14,7ml



Mój opis :
Uwielbiam ten lakier brokatowy. Złote drobinki idealnie łącza się z różem. Lakier jest wytrzymały, wytrzymuje ponad 7 dni. Uwielbiam ten połysk, idealnie pasuję do imprezowych stylizacji. Moja ocena 6/6.

Recenzję drugiego lakieru znajdziecie pod tym postem :
Do usłyszenia niedługo ;)



9 komentarzy :

  1. wow jakie piękne pazurki:) jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe pazurki! Pozdrawiaam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie wyszły ci te cyferki na paznokciach.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten brokatowy lakier wygląda bardzo ciekawie :) Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten różowo-brzoskwiniowy kolor z SH wygląda cudownie! Chętnie znalazłabym jego odpowiednik w lakierach hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kolor lakieru z salon manicure ale szczerze to nie przepadam za nim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne paznokietki, mi trochę brak cierpliwości do malowania paznokci :D
    Pozdrawiam i zapraszam:
    blueskyyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten brokatowy lakier, będzie idealny na karnawałowe zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalone :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka